یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

یک سفر مجازی در دنیای خبرها؛ از استکهلم تا کلورادو، و از گلاسکو تا سیدنی شاید برای شما هم سرگرم‌کننده باشد.

موش مزاحم
استکهلم: گیر کردن یک موش در جعبه برق اصلی یکی از هتل‌های استکهلم ترافیکی 3 ساعته در این شهر ایجاد کرد. این موش پس از آنکه  توانست وارد جعبه برق شود به طور کامل آن را از کار انداخت اما این موضوع تنها به محدوده هتل محدود نشد و در کل شبکه حمل و نقل شهر اختلال ایجاد کرد.

به گفته ماموران اداره برق، سیستم برق این هتل در شبکه برق شهر اتصالی ایجاد کرد و همه شهر خاموش شد. این در حالی بود که کسی نمی‌دانست دلیل اصلی قطع برق چیست و سرانجام خدمه هتل پس از بررسی جعبه برق، جنازه موش را یافتند. گفتنی است در طول این مدت شهر در خاموشی کامل فرو رفت و قطار‌های مترو متوقف شدند.

دعوا بر سر ساندویچ سوسیس
کلورادو: دعوای یک زن و شوهر بر سر خوردن ساندویچ سوسیس تا جایی پیش رفت که یکی از آنها دست به اسلحه شد. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که فقط یک سوسیس در فریزر خانه موجود بود و زن خانه آن را برای شام سرخ کرد اما به محض اینکه سوسیس آماده شد، شوهر شکمو سوسیس را جلوی خودش گذاشت و شروع به خوردن آن کرد.

زن هم که از خودخواهی شوهرش به ستوه آمده بود دسته چاقو را محکم به شانه او کوبید و بشقاب را از جلوی او برداشت. این دعوای بچگانه تا جایی پیش رفت که شوهر تفنگ شکارش را برداشت و به سوی زن نشانه رفت.

سر انجام در پی فریاد‌های زن، همسایگان پلیس را خبر کردند و ماموران پلیس این زن و شوهر را  دستگیر کردند. البته این خانم در زندان اعلام کرده که به محض آزادی درخواست طلاق از شوهرش خواهد داد و به طور حتم از او جدا خواهد شد  چون وی فردی بسیار خودخواه و شکم پرست است.

اهمیت گواهینامه
گلاسگو: یک مرد که ۲ همسر دارد  برای توجیه رانندگی پر سرعت خود، ادعا کرد این اقدام برای حفظ عدالت بین همسرانش ضروری بوده است. این مرد هنگام رانندگی با سرعت سرسام آور در یکی از بزرگراه‌ها توسط پلیس متوقف و خودروی او توقیف شد.

پلیس با بررسی سابقه رانندگی او متوجه شد که  تخلفات زیادی دارد و به همین دلیل برای توقیف گواهینامه، وی را به دادگاه فرستاد. اما این مرد در دادگاه گفت با توجه به اینکه همسرانش در ۲ شهر مختلف زندگی می‌کنند و او ناچار است وقت خود را بین آنها تقسیم کند، رانندگی با سرعت زیاد اجتناب‌ناپذیر است.

این مرد از سویی دیگر به شرایط شغلی خود اشاره کرد و گفت موفقیت شغلی‌اش به داشتن گواهینامه بستگی دارد. جالب اینجاست که دادگاه نیز با هدف حفظ زندگی خانوادگی این مرد که شرایط ویژه‌ای دارد، از توقیف گواهینامه‌اش خودداری کرد.

شوهر فداکار
سیدنی: علاقه شوهر به همسرش باعث شد تا وی با یک تمساح غول پیکر زور آزمایی کند. این زوج در حال قدم زدن در کنار ساحل بودند که ناگهان  تمساح به زن حمله کرد و با گرفتن پایش او را به زیر آب برد.

با وجود اینکه همسر این زن از این حادثه شوکه شده بود  به درون آب شیرجه زد و به کمک همسرش رفت. این مرد سر انجام توانست همسرش را از شر دندان‌های تیز تمساح خلاص کند  اما این زن از ناحیه پا و سر به شدت آسیب دیده است.

پزشکان می‌گویند با وجود اینکه ترمیم جای دندان‌های تمساح روی بدن بسیار دشوار است  اما اقدام شجاعانه این مرد همسرش را از مرگ حتمی نجات داده است. این در حالی است که این مرد در هنگام نبرد با تمساح هیچ سلاحی در اختیار نداشت و تنها از ضربات مشت و لگد برای دورکردن تمساح استفاده کرد. این مرد به خبرنگاران گفت: در حال جدال با تمساح به یاد فیلم‌های سینمایی افتاده‌ بودم.

کد خبر 47911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز